Wednesday, December 11, 2013

Viimane

Niisiis, viimane „kohustuslik“ blogipostitus selle kursuse jooksul.

Tahakski alustada sellest, et sõnad: „kohustuslik“ ja „valesti tehtud“, on enne ülikooli meievanustele päris tugevalt sisse juurutatud. Oli kas õigesti tehtud või valesti tehtud, mingisugust enda interpretatsiooni ei saanud lihtsalt olla (võib-olla veidike rohkem siiski keskkoolis). Selle kursuse juures meeldis mulle enim see, et mind hakati võõrutama sellest „kohustuslikust“ ning „hinde peale“ õppimisviisist, millega elus üldiselt vist palju peale hakata ei ole. Tundsin esimeste postituste juures seda, kuidas mu mõte lihtsalt töötabki ametlikus kirjandivormis: sissejuhatus (väga formaalne), teemaarendus, lõpp (kokkuvõttev, ei maini uusi fakne jne). Muidugi on see alus paljudeks muudeks vormideks, aga sellest tuleb siiski osata ka lahti lasta. Natuke vanaemalik ütlus, aga nagu linnuke pesast lahkudes, õppisingi veidike teistmoodi oma mõtteid väljendama, alguses veidi kohmetult, kuid hiljem läks asi juba ladusamalt. Arvan, et see kursus on pannud mind proovile raskete teoreetikute tekstide läbi närimises ning enda jaoks seedimises, sest olgem ausad, kui esimene raskema sõnavaraga inglisekeelne tekst mu ette sattus, ei olnud küll tunda seda, et õppisin eelnevalt Tallinna Inglise Kolledžis.

Veel jäävad kindlasti meelde siiani kõige põnevamad loengud, milles igavuse peletamiseks (üllatus, üllatus) polegi vaja iPadis kokandusblogisid lugeda, ning kindlasti need think-outside-the-box ülesanded- tarbimisuuring (viisakalt ja ametlikult väljendades) ja fotojaht. Kuigi jah, olen ennegi aru saanud, et inimesed näevad maailma ja enda ümber toimuvat igaüks isemoodi, üllatusin kui erinevatest vaatepunktidest tudengid kommunikatsiooni pildistamisele lähenesid.


See „kohustuslik“ blogimine andis mulle hea ettekäände blogimist üldse proovida (minu jaoks täiesti esimene katsetus) ja ka tõuke, et jätkata/alustada blogimist hoopis kokkamise liinipidi, eks näis... Ja võib-olla kui midagi eriti silmatorkavat kommunikatsioonist mu teele ette satub, kriban midagi ka sellesse blogisse.

1 comment:

  1. loodan et siis karuema kokaraamatut (blogis) ka vahel külastad :)

    ReplyDelete